نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی فرنگی
عباسی در مورد پیچیدگیهای دستاورد اخیر این برند توضیح داد: «به طور کلی نقطه تمایز صنعت آنلاینگروسری با سایر شاخههای E-Commerce، مسئلهی سرعت تحویل و بخشهای عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع (On-Demand) در کسبوکار ما، پیچیدگی اجرای کمپینهای بزرگ فروشی را چندین برابر میکند. در واقع این کمپینها فقط جنبهی فروش و بازرگانی نداشته و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامینکنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاهها و همینطور پشتیبانی داریم تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی ارائه کنیم».
اُکالا پیشتر در گزارش سال ۱۴۰۲ با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربـه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و بـهصرفـه برای تمام اقشار را ماموریت خود اعلام کرده بود. این پلتفرم، در سراسر کشور به کاربران این امکان را میدھد که بهراحتی از سوپرمارکتھای محلی و زنجیرهای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارشھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.
پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.
دسته بندی مطالب
فرنگی