نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی فرنگی
این روزها با گرم شدن هوا، بحث استفاده از کولر در تاکسیهای اینترنتی دوباره داغ شده است. تپسی اولین شرکتی بود که با اضافه کردن یک بنر در اپلیکیشن خود از سال ۹۹، تهویه هوا در سفرهای خود را به نظرسنجی گذاشت تا بتواند با رصد این شرایط در حین سفر، برای بهبود آن اقدام کند. این شرکت از ۴ سال گذشته تا امروز با تعریف اقدامات متنوعی در ارتباط با کولر، تلاش کرده سفرهای خنکی را در تابستان برای کاربرانش فراهم کند. تپسی اخیرا در همین رابطه اعلام کرده که امسال طرحهای ویژهای دارد تا بتواند نرخ استفاده از کولر و رضایت کاربران را افزایش دهد.
نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی با تاکید بر الزامی بودن استفاده از کولر در تمام سفرهای این شرکت و رصد ویژه عملکرد سفیران در فصل تابستان میگوید: «تهویه هوای مناسب در سفرهای تپسی، همیشه از دغدغههای ما بوده است. سالهاست که در فصل تابستان، بخش ویژهای به اپلیکیشن تپسی اضافه میشود تا با مشارکت کاربران، از وضعیت تهویه سفرها مطلع شویم. خوشبختانه فرهنگ استفاده از کولر در بین سفیران تپسی ایجاد شده، اما برخی به دلیل مشکلاتی مثل خرابی کولر ماشین یا تمام شدن گاز کولر هنوز با این رویکرد همراه نشدهاند. در همین رابطه طرحهای ویژهای برنامهریزی شده تا به این سفیران کمک کنیم مشکلی برای روشن کردن کولر نداشته باشند.»
به گفته او، تپسی اقدامات زیر را به هدف بهبود تهویه هوای سفرهای خود در تابستان امسال آغاز کرده است:
تسهیل سرویس شارژ کولر برای سفیران
ضمن اضافه کردن مراکز ارائهدهنده سرویس شارژ گاز کولر در تهران، این سرویس برای سفیران فعال در شهرهای کرج، قم، مشهد و اصفهان نیز اضافه شده است. سفیران تپسی با مراجعه به این مراکز میتوانند گاز کولر خودرویشان را با حداقل قیمت، یعنی ۶۰۰ هزار تومان شارژ کنند. بهعلاوه ۲۰ درصد این هزینه برای سفیران پرکار ناوگان، بهعنوان پاداش از سمت تپسی پرداخت خواهد شد.
اختصاص وام برای تعمیرات اساسی و سنگینتر
تپسی برای تعمیرات اساسی و سنگین خرابی کولر سفیران پرکارش، وام ویژه ۱۰ میلیون تومانی با سود صفر درصد درنظر گرفته است.
پاداش ویژه برای استفاده از کولر
یکی دیگر از طرحهای تپسی برای مقابله با گرما در تابستان، اهدای پاداش به سفیرانی است که از سمت مسافر در رابطه با کولر بازخورد مناسب دریافت میکنند. طبق این طرح، به ازای هر بازخورد مثبت ۱۰ هزار تومن به کیف پول رانندهها اضافه میشود.
این شرکت از کاربران خود خواسته تا با مشارکت فعال در نظرسنجی حین سفر (در ارتباط با تهویه هوا)، به بهبود شرایط سفر در تابستان کمک کنند. تپسی پیش از این اعلام کرده بود که تاثیر بازخورد مسافرها، هفتگی به سفیران نمایش داده میشود تا آنها از عملکرد خود در ناوگان باخبر شوند. به عبارت دیگر، برای راحتی کاربران در ثبت بازخورد، نظرات آنها نسبت به تهویه هوای سفر در لحظه به رانندهها اطلاع داده نمیشود، بلکه در چند روز تجمیع شده و در پایان هفته نمایش داده خواهد شد.
دسته بندی مطالب
فرنگی