موضوعات اجتماعی؛ پرتکرارترین‌ هشتگ‌های اینستاگرام در سال ۱۴۰۲

موضوعات اجتماعی؛ پرتکرارترین‌ هشتگ‌های اینستاگرام در سال ۱۴۰۲_فرنگی

تکنولوژی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی فرنگی

در تحلیل پیشین لایف‌وب از محتوای اینستاگرام که مربوط به نیمه اول سال بود، بخش‌های اقتصادی و سیاسی جدا از هم بودند و در میان هشتگ‌های پرتکرار به‌ترتیب سهمی ۵ و ۱ درصدی داشتند.

این بررسی نشان می‌داد موضوعات اقتصادی و سیاسی نسبت به سایر موضوعات سهم کمتری از هشتگ‌های منتشرشده کاربران ایرانی در نیمه ابتدایی سال ۱۴۰۲ داشته‌اند و در میان هشتگ‌های اقتصادی، ۶۴ درصد به کسب‌وکارها مربوط بوده و کاربران کلیدواژه‌هایی مانند «آنلاین‌شاپ»، «فروشگاه آنلاین»، «عمده»، «عمده‌فروشی»، «اورجینال» و «برند» را بیشتر استفاده کرده‌اند. مقایسه این تحلیل با بررسی یک سال گذشته نشان می‌دهد سهم هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است.

ابری از نام شهرها در هشتگ‌های پرتکرار عمومی

ایران، تهران، مشهد و اصفهان از پرتکرارترین هشتگ‌های عمومی اینستاگرام هستند

ادامه مطلب
قانون مادربزرگ‌ها برای شست‌وشوی بدن کاملاً صحیح است
آخرین مطالب

هشتگ‌های عمومی، مواردی هستند که به‌طور مشخص به موضوع خاصی اشاره نمی‌کنند. این دسته در اینستاگرام گسترده هستند و در دسته دوم هشتگ‌های پرتکرار جای گرفته‌اند. از میان آنها هشتگ اکسپلور که به خود پلتفرم اینستاگرام مربوط است، رتبه نخست را دارد و هشتگ‌هایی مثل «ریلز اینستاگرام»، «بلاگر» و «اینستاگرام» هم در این گروه جای دارند.

پس از آن هشتگ‌هایی که نام شهرهای ایران است، مانند تهران، مشهد و اصفهان بیشترین تکرار را دارند. این میان نام کشور افغانستان هم دیده می‌شود.

ادامه مطلب
این قابلیت به‌زودی از ویندوز ۱۱ حذف می‌شود

دسته بندی مطالب
فرنگی

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *