مارک زاکربرگ: اشتیاق «فن‌بوی‌های اپل» برای ویژن پرو اغراق‌آمیز است

مارک زاکربرگ: اشتیاق «فن‌بوی‌های اپل» برای ویژن پرو اغراق‌آمیز است

تکنولوژی


مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، پس‌ از انتشار ویدئو سه دقیقه‌ای در حساب اینستاگرام خود درمورد هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، این‌ بار در پادکست Morning Brew Daily از برتری متا کوئست ۳ دربرابر ویژن پرو صحبت کرد.

مخاطب صحبت‌های مدیرعامل متا در پادکست Morning Brew Daily، هواداران اپل هستند. زاکربرگ معتقد است که هرچه هم قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو از متا کوئست ۳ بیشتر باشد، ارزش خرید کمتری نسبت به محصول متا دارد.

مارک زاکربرگ در پادکست گفت: «اگر قیمت محصولی هفت برابر بیشتر از قیمت محصول دیگر باشد، به‌ این معنا نیست که محصول گران‌قیمت بهتر است. هدست متا کوئست ۳ محصول خوبی به‌حساب می‌آید و من به آن افتخار می‌کنم.»

استیو بالمر، مدیرعامل اسبق مایکروسافت، هنگام عرضه‌ی گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷، موبایل لمسی و بدون کیبورد فیزیکی اپل را مورد تمسخر قرار داد و بعدها مشخص شد که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده است. مردم ویدئو جدید مارک زاکربرگ درمورد ویژن پرو را با آن ویدئو بالمر مقایسه می‌کنند.

ادامه مطلب
مک‌‌بوک امسال به حاشیه می‌رود؛ توجه اپل به آیفون و هوش مصنوعی_فرنگی
آخرین مطالب

مقاله‌های مرتبط

مارک زاکربرگ می‌گوید که قصدش تمسخر اپل نیست و نظر خود را کاملاً جدی گفته‌ است. مدیرعامل متا از پیشرفت اپل در این زمینه گفت و تسریع روند پیشرفت متا در حوزه‌ی هدست‌های واقعیت ترکیبی را تأیید کرد.

زاکربرگ اعتراف کرد که اپل در بازار موبایل برنده است؛ اما طرفداری «فن‌بوی‌های اپل» از محصول ۳٬۵۰۰ دلاری این شرکت را خنده‌دار توصیف کرد. زاکربرگ می‌گوید طرفداران متعصب اپل شور و شوق اغراق‌‌آمیزی برای ویژن پرو دارند.



منبع

ادامه مطلب
دانشمندان برای اولین بار در جهان بیضه‌های مصنوعی در آزمایشگاه ساختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *